Smart WorkspaceSmart Workspace
Digitalisering opent de deur naar meer samenwerking. Goed nieuws, want hoe beter jouw medewerkers kunnen samenwerken, hoe groter de kans op zakelijk succes. Hoe zorg je dat medewerkers altijd en overal optimaal kennis delen: via het device, op het moment en de manier die zij willen?

Digitale werkplekomgeving

Medewerkers willen altijd en overal op elk device kunnen werken, bij voorkeur via één digitale omgeving met single sign-on voor alle (Office 365-)applicaties en data. Als dat niet lukt, zoeken ze zelf oplossingen, wat risico’s met zich meebrengt voor security, beheer, licentiemanagement en compliancy.

Digitale werkplek
Digitale werkplek flexibel management

Flexibel en beheervriendelijk

Jouw IT-organisatie heeft behoefte aan een flexibele werkplekomgeving om snel en efficiënt applicaties te leveren zonder productiviteit of security te schaden. Heeft je IT-team daar wel tijd voor, of worden ze opgeslokt door dagelijkse taken zoals updates en configuraties, waardoor strategische doelen op de achtergrond raken?

Download

Slimmer. Toekomstgericht.

De digitale werkplek is cruciaal voor het werkplezier van eerstelijnsmedewerkers, die vaak weinig binding hebben met collega’s. Hoe houd je ze betrokken en ondersteun je hen met IT om hun werkgeluk en prestaties te verbeteren? HR Praktijk en Sogeti onderzochten dit onder HR-professionals. De whitepaper deelt resultaten, inzichten en tips.

Whitepaper downloaden
Download PDF service sogeti
Digitale werkplek sogeti oplossingen

Sogeti Smart Workspace

Elke organisatie en medewerker is uniek. Daarom biedt Sogeti Smart Workspace een pay-per-use digitale werkplekomgeving, gepersonaliseerd voor elke gebruiker. Medewerkers hebben toegang tot alle applicaties en informatie, altijd en overal. Het is een alles-in-één oplossing met technologieën als Identity & Access Management en datacenterintegratie.

Of kies voor een losse module:

  • Business Productivity Suite – alle applicaties, informatie en communicatie gecombineerd in één intuïtieve, persoonlijk aanpasbare gebruikersomgeving.
  • Applicatieportaal – één portaal voor alle applicaties op diverse devices. Beschikbaar via single sign-on, waar nodig aangevuld met extra beveiliging zoals two-factor authenticatie. Gebruikers voegen hun favoriete applicaties of web-URL’s toe. Het portaal herkent de context waarin de gebruiker het benadert en past zich daarop aan
  • Device Management – (her)gebruik je eigen hardware, of laat dit door ons regelen. Sogeti werkt samen met verschillende betrouwbare partners die de uitlevering van de devices en de hardware-support voor je verzorgen.
  • Office 365 – levering van alle Microsoft Office 365-licenties en implementatie van de bijbehorende componenten voor communicatie (Yammer, Skype for Business, Groups en Teams) dataopslag (OneDrive), het organiseren van data (Delve) en samenwerkingsplatformen (SharePoint). Sogeti kan ook je abonnement beheren.


  • Managed Service – de specialisten in ons Service Center beheren je SSW-omgeving. Ze kennen de Sogeti Smart Workspace als geen ander en beheren eventueel ook je backoffice-applicaties en infrastructuur. Medewerkers beschikken over een self service portaal en servicedesk, in de door jou gewenste taal.

Download

Whitepaper

Is jouw werkplek klaar voor de toekomst? Download onze whitepaper ‘Roadmap naar de werkplek van 2025’ en kom erachter. Inclusief handig stappenplan!

Whitepaper downloaden
Download PDF service sogeti
Smart workspace design

Smart workspace design

Met Sogeti Smart Workspace geef je medewerkers gepersonaliseerde werkplekken, ongeacht locatie of device. Alle applicaties voor samenwerking komen samen op één platform, wat beheer vereenvoudigt en flexibiliteit biedt. De modules van Sogeti Smart Workspace zorgen voor meer efficiëntie en waarde voor de eindgebruikers.

  • Hogere productiviteit: medewerkers hebben altijd, overal toegang tot hun gepersonaliseerde werkplekomgeving via elk device, ook BYOD
  • Betere adoptie van Office 365: Office 365 wordt 60% meer gebruikt, omdat medewerkers beschikken over een intuïtieve omgeving vanuit één scherm. Hier hebben ze direct toegang tot alle Microsoft-productiviteitoplossingen, die ze daardoor vaker gebruiken
  • Besparingen: pay-per-use en centraal license management; dus geen overbodige licentiekosten meer
  • Business as usual: medewerkers en klanten merken niks van de snelle implementaties en naadloze (cloud)migraties
  • Beheergemak: geen omkijken meer naar (Office 365-)updates, de configuratie van nieuwe accounts en implementatie van applicaties
  • Flexibiliteit: eenvoudig en snel toevoegen en verwijderen van accounts, applicaties en capaciteit
  • Security en compliancy: overzichtelijk, centraal (autorisatie)beheer per gebruikersgroep en automatische updates

Benieuwd naar de mogelijkheden?