Digitale versie van jouw organisatieDigitale versie van jouw organisatie
Digital is zoveel meer dan technologie. Het is de ontwikkeling naar een digitale organisatie, waarmee je als bedrijf bijvoorbeeld de klanttevredenheid verhoogt, nieuwe businessmodellen ontdekt en medewerkers en processen efficiënter maakt. Een Digital Transformation begint bij de ontwikkeling van een strategie. Die voer je vervolgens uit met de juiste kennis en technologie.

 

Digital first strategie

Organisaties omarmen systeemdenken en een cultuur van ‘learn fast’. Dat maakt interdisciplinair en crossfunctioneel samenwerken eenvoudiger. Zo werken Business, Development, QA/test en Operations samen binnen geïntegreerde ontwikkel- en delivery-processen.


2 pijlers digitale strategie

Leadership – de organisatie bestaande uit mensen, cultuur en processen moet klaar zijn voor digital. Zodat technologie op de juiste manier aangewend wordt.

Digital Capability – de juiste digitale technologie wordt ingezet, waarmee je de klant centraal stelt en processen versnelt, zoals AI, chatbots en blockchain

Digital Strategy services


Sogeti is niet alleen in staat een digital strategy te creëren, maar juist om deze te realiseren. We zorgen dat jouw organisatie de kracht van digital volledig kan benutten door:

•    De visie en roadmap op te stellen 
•    Medewerkers op alle niveaus te betrekken
•    De juiste technologie te implementeren, daarmee te creëren en te beheren.

Een digitale strategie maakt het mogelijk om:

  • De klant tijdens de hele customer journey centraal te stellen  
  • Direct in te spelen op marktkansen met nieuwe technologie en businessmodellen
  • Medewerkers te laten (samen)werken op een nieuwe, efficiënte manier
  • Processen te versnellen en te integreren 
  • Financieel nog beter te presteren

Digital Strategy services

  • De visie en roadmap op te stellen 
  • Medewerkers op alle niveaus te betrekken
  • De juiste technologie te implementeren, daarmee te creëren en te beheren.

Transformeren naar digitaal

Digital masters behalen meer omzet met minder inzet en zijn winstgevender. Ze zetten technologie strategisch in, zoals chatbots voor klantenservice of blockchain voor snellere transacties. Omnichannel klantenservice en efficiënte processen zorgen voor systemen en apps die perfect samenwerken.

Data transformeren naar een digitale wereld

Meer info over Digital