Hero imageMobile Hero image
Meestal werkt elk team autonoom aan een optimale klantervaring. Hoe krijg je inzicht in de totaalbeleving vanuit het oogpunt van de klant? En hoe kom je erachter op welke manieren je die kunt verbeteren?

Klantreis verbeteren

Met Sogeti Customer Journey Mapping breng je de complete klantreis in kaart en ontdek je waar verbeteringen mogelijk zijn. Dit gebeurt op basis van de nieuwste technologische ontwikkelingen. Sogeti kan je direct helpen om jouw plan in de praktijk te brengen en het gat tussen klantverwachting en -ervaring te overbruggen.

Hero Card image
Hero Card image

CJM stappenplan

We brengen de klantreis van jouw organisatie in kaart via een vast stappenplan. We analyseren anonieme klantdata, klantbehoeften en klantbeleving. Daarna ontwikkelen we samen een verbeterplan waarbij nieuwe technologie de klantreis soepel maakt, van oriëntatie tot nazorg. Workshops en trainingen zorgen voor succesvolle implementatie.

Met Sogeti Customer Journey Mapping services 

  • Identificeer je interactiemomenten – je krijgt een totaalbeeld van jouw customer journey.
  • Krijg je inzicht in klantverwachting en -ervaring – je ziet waar en hoe je concrete verbeterslagen kunt maken.
  • Ontdek je hoe je de totale klantreis optimaliseert – en het gat tussen verwachtingen en beleving overbrugt.
  • Kun je zelf de customer journey leren verbeteren – boek een training en ontdek hoe je verbeteringen kunt aanbrengen.

Waarom Sogeti?

  • Inzicht en optimalisatie van de klantreis als onderdeel van een groter geheel, zoals jouw digitale transformatie
  • Alle expertise in huis om inzichten uit Customer Journey Mapping direct in de praktijk te brengen
  • Oog voor de menselijke factor: we betrekken jouw medewerkers, klanten en leveranciers bij het in kaart brengen van de klantbehoefte en klantreis
  • Als IT-specialist kennen we de operationele uitdagingen; daar houden we in onze Customer Journey al rekening mee
  • Jouw businessuitdaging is leidend, niet de technologie
  • Je wordt geïnspireerd hoe je met nieuwe technologie, nieuwe kansen kunt benutten

Hoe stimuleert Customer Journey Mapping jouw digitale transformatie?